Tuesday 12 June 2007

White Maltesers


Hűha, de rég frissítettem, elnézést-elnézést. Azonban most se fogom hosszú posttal megörvendeztetni a nagyérdeműt, mert elfoglalt vagyok *-*
Tesztalanyunk a már említett Maltesers fehércsokis változata, ami sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mivel közel sem volt annyira jellegzetes, mint az eredeti változata. Kifogásolnivaló ettől függetlenül nincs rajta, csak az én finnyás ízlésemnek nem felel meg száz százalékosan =)
Ami viszont érdekes, az a kiszerelése. Néztem, néztem, hogy miként lehet az, hogy a fehércsokis 507 kcalt tartalmaz, csomagonként 178-at, a tejcsokis pedig 505-öt, illetve 187-et. Aztán rájöttem, hogy az eredeti 37 g-os, a másik viszont csak 35, de ki érti ezt?

Honnan? Lásd lejjebb. Ugyanitt egyébként Almdudler is kapható, ami igen dícséretes.
Mennyiért? 189 Ft/ 35 g.

Choc-o-meter:

No comments: