Sunday 10 June 2007

Excelsior Dégustation tejcsokoládé


Ismét egy német csoki következik, ami szintén Excelsior márkájú, ezúttal tejcsoki formájában. Csomagolása jó minőségű csokit ígér, elegántos kék-arany-vajszínű vastagabb papírba van burkolva. Első szaglásra nekem a Kinder csoki ugrott be, és az állaga is erre emlékeztett így megolvadva kissé. (A hétvégi nagybevásárlás miatt gyakran kiszorul a hűtőből a csokis dobozom, úgyhogy van mikor szobahőmérsékletű csokit vagyok kénytelen tesztelni =)) És nem is tévedtem nagyot, határozottan a Kinder tojásra hajaz, egészen addig, amíg le nem nyelem, mert utána az az érzésem támad, hogy közelebbi kapcsolatba került valami műanyag zacskóval... (nem, nem ettem még műanyag zacskót, csak ez ugrott be először =D). Ezt leszámítva egész jó lenne, bár szerintem kicsit túl sok benne a tej, túl krémes, ha szabad ilyet csokira mondani =)

Honnan?
Németországból szintén.
Mennyiért? Nem ismert.

Choc-o-meter:

No comments: