Sunday 3 June 2007

Bezár a Győri Kekszgyár

Európa egyik leghíresebb édesipari üzemében holnaptól végleg megszűnik a kekszgyártás. A francia Danone tulajdonában lévő üzemben negyven dolgozó maradhat, ők a jövőben már csak cukorkát készítenek.
Ezek az utolsó Albert és Pilóta-kekszek, továbbá vaníliás karikák, amelyek a győri üzem gyártósorain készülnek. Szombaton a délutános műszak távozásával Győrben megszűnik a patinás, kontinens szerte jól ismert termékek előállítása. Közel száz dolgozó kénytelen új munkát keresni, ami azért sem könnyű, mivel a többség törzsgárda, szinte kivétel nélkül évtizedeken át dolgoztak ezen a helyen.
(...)

Hát én nem találok szavakat. Se Albert-keksz, se vaníliás karika, se Pilótakeksz, se más, csak Negro? Na ne már.


A hírt innen, képet pedig a zindexről nyúltam.

3 comments:

Anonymous said...

Szia!

Ne aggódj, lesz még Pilóta meg Albert. Előszőr én is jól megijedtem, már azon gondolkodtam, hogyha nem lesz Pilóta, akkor bizony tejfölt sem veszek a Danone-tól, de valójában a gyártást nem szüntetik be csak Székesfehérvárra költöztetik teljes egészében, ahol már most is a kekszek 70%-át gyártják, ezt olvastam valahol.

Patriot said...

Győri keksz Székesfehérvárról. Ugye nem kell kommentálnom...

vidvandre said...

inkább onnan, mint külföldről *-* vagy inkább, mint sehonnan....