Wednesday 6 June 2007

Banános-csokis majdnemkuglóf

Kamuhírek és csokiteszt helyett most ismét csak sütök, ugyanis a hűtőben árválkodott néhány barna színbe hajló banán, amik banános-csokis kuglóffá lényegültek át. Volna. Ámde türelmetlen voltam, és nem vártam meg, amíg kihűl, így sajnálatos módon a kuglóf negyede a formában maradt, az eredmény pedig a képen látható ronda, de finom, és felettébb diétás sütemény lett. Legközelebb most már tényleg lesz csokiteszt is, mégpedig egy szívemhez igen közel álló édesség fog sorrakerülni, de ne rohanjunk nagyon előre, lássuk a banános süti pontos paramétereit:
  • 13 dkg liszt
  • 13 dkg cukor (talán egy kicsit kevesebb is elég lett volna)
  • 12 dkg margarin
  • 10 dkg étcsoki
  • 3 érett banán
  • 2 tojás
  • 1 sütőpor
A banánokat összeturmixoltam a tojással és a cukorral, majd hozzáadtam a margarint, az apróra vágott étcsokit, végül a sütőporos lisztet. Kivajazott, kilisztezett kuglófformában, előmelegített sütőben 180 fokon körülbelül 40 percig sütöm.

4 comments:

Anonymous said...

És a csokit elrágcsálod sütés közben? Mert az nincs benne az elkészítésben =)

vidvandre said...

de sok a bajod =)

talena said...

kérek?

Anonymous said...

Hmm...

Hol is hallottam, hogy ronda de finom.....