Saturday 12 May 2007

Goplana Gorzka karamellás étcsoki


Lássuk akkor, mit tud egy 29 Ft-os étcsoki =) Mint kiderült, azért ilyen olcsó, mert májusban van az ő lejárata, de bő két hétig még élvezhetjük eme karamellás csokoládét. Mostanában amúgy is rákaptam a karamellás csokikra, egészen pontosan négyhez is volt szerencsém, de azokról majd egy kicsit később, csak szépen sorjában =) Ez a csoki nagyrészt karamella és kisebb részt csoki, mégpedig 60%-os kakaótartalommal. Első harapás után majdnem letettem (najó, ez így ebben a formában nem igaz, nagyon-nagyon rossznak kell lennie, hogy otthagyjak csokit=)), mivel elég geilnek éreztem, de utána kellemeset csalódtam, nem túl édes, nem túl ragadós, nem túl nyúlós, egyszóval a karamellás csoki kategóriában a jobbak között van a helye. Amíg lehet, mindenki vegyen, én valószínűleg nem fogok többet venni (ebben a boltban állandóan változik a kínálat), feláldoztam magam a csokiblog oltárán, így újabb és újabb csokikat vagyok kénytelen megkóstolni =)

Honnan?
Onnan a Szépségpalotás diszkontból. Tudjátok.
Mennyiért? 29 Ft/30 g.

Choc-o-meter:

No comments: