Saturday 5 May 2007

Boci Aero


Leszögezném rögtön az elején, hogy nem kedvelem túlzottan a Boci csokikat, ennek a reklámjától pedig egyenesen a falra mászok, így ez a szerencsétlen légcsoki eleve elég rossz pozícióból indult. De a borongós időnek köszönhető nyomi hangulat javítása érdekében mégis beadtam édességzabálástól vékony derekamat, és nem kellett csalódnom=) Nyoma sem volt annak a "gagyicsoki" íznek, amit éveken keresztül éreztem, akárhányszor Boci csokit ettem, és meglepő módon hiányzott a légcsokik egyik jellegzetessége is, azaz nem olvadt szét azonnal, amint kibontottam. A légcsokik visszatérése amúgy igen pozitív változás, vagy csak én láttam úgy, hogy jódarabig szinte semmilyen lyukacsos csokit nem lehetett kapni? De mindegy is, ez a korszak már elmúlt, köszönjük, köszönjük.
Anyák napjára vegyetek sok csokoládét! =)

Honnan? Corából.
Mennyiért? Passz, nem találom a blokkot =( Amúgy 35 g.
Update: megtaláltam, 69 Ft.

Choc-o-meter:

2 comments:

Anonymous said...

Én szoktam látni átszellőztetett milkát, bár nem fogyasztok ilyesmit. De nem csodálkozom, hogy a boci jó: étcsokiban az egyik legjobb olcsóbb fajta, a mogyorósa sokkal finomabb, mint a piros mogyorós, kakaósabb és ízesebb.

ThePro said...

Szerény véleményem szerint a légcsokik közül a Milka a legjobb, bár olyat is már régen ettem. :)
Egyébként nekem sosem volt bajom a Bocival.. :/